Accept - Scan & Herken

Documentenbeheer

Scan, herken en beheer

Gebruikers van Accept Financieel kunnen de facturen en documenten die zij hebben verwerkt met behulp van onze scansoftware via de functionaliteit ‘documentbeheer’ in digitale vorm aan hun boekhouding toevoegen.

De mogelijkheid tot het koppelen van documenten is een uitkomst voor ondernemers en accountants die niet langer afhankelijk willen zijn van een papieren archief. Toegevoegde documenten kunnen snel en eenvoudig worden teruggevonden. Het bewaren van grote stapels papier behoort daarmee tot het verleden.
 

Mogelijkheden

In de basismodule documentenbeheer kunt u documenten inlezen en koppelen aan financiële mutaties en openstaande posten. In de uitgebreide module is het tevens mogelijk om documenten in te lezen en te koppelen aan een: grootboekrekening, dagboek, debiteur, crediteur en factuur, etc. Op die manier kunt u bijvoorbeeld een aan een inkoopmutatie gekoppelde factuur ook koppelen aan uw activa administratie of kolommenbalans.

Indien u, of één van uw cliënten, niet beschikt over (één van) deze module(s) dan is het wel mogelijk om toegevoegde documenten te bekijken of deze als bestand op te slaan.

Kijklicenties

Als accountant of administratiekantoor beschikt u over de mogelijkheid tot het aanschaffen van één of meerdere kijklicentie(s). Met een kijklicentie hebben uw klanten die zelf niet beschikken over Accept toch inzicht in de documenten die u heeft gescand en toegevoegd aan hun administratie.