Accept - Financieel

Documentenbeheer

Via documentenbeer kunt u in Accept Financieel externe documenten toevoegen aan uw financiële administratie. U bepaalt vanzelfsprekend zelf wat voor soort en hoeveel documenten u in uw boekhouding opneemt

Door uw administratieve stukken in digitale vorm aan uw administratie toe te voegen bent u niet langer afhankelijk van een papieren archief. Toegevoegde documenten kunnen met behulp van documentenbeheer eenvoudig en snel worden teruggevonden. Het doorspitten van stapels papier behoort daarmee tot de verleden tijd.
 

Scan, herken en beheer

Het handmatig invoeren, verwerken en archiveren van een papieren factuur verloopt doorgaans erg traag en leidt af van de primaire focus van uw onderneming. Accept Scan & Herken helpt uw facturen automatisch te verwerken.

De facturen en documenten die u verwerkt met onze scansoftware kunnen via documentbeheer aan uw boekhouding worden toegevoegd. Documentbeheer vormt dus met name in combinatie met Accept Scan & Herken een welkome aanvulling op uw boekhoudpakket.
 

Mogelijkheden

Beschikt u over de basismodule documentenbeheer dan kunt u documenten inlezen en koppelen aan financiële mutaties en openstaande posten. In de uitgebreide module is het tevens mogelijk om documenten in te lezen en te koppelen aan een: grootboekrekening, dagboek, debiteur, crediteur en factuur.

Indien u, of één van uw cliënten, niet beschikt over (één van) deze module(s) dan is het wel mogelijk om de documenten te bekijken en als bestand op uw systeem op te slaan.
 

Kijklicenties

Als accountant of administratiekantoor beschikt u over de mogelijkheid tot het aanschaffen van één of meerdere kijklicentie(s). Met een kijklicentie hebben uw klanten die in het geheel niet beschikken over Accept toch inzicht in de documenten die u heeft gescand en toegevoegd aan hun administratie.